Reg Barber


Så har jeg bestilt en stamper i høj høj kvalitet. Efter anvisningerne på Coffee Geek har jeg valgt at udskifte den stamper der følger med Ascaso Arc Fun. Den medfølgende stamper er, rigtig nok, noget u-kram agtig at bruge. Jeg håber virkelig jeg vil kunne mærke forskel når Reg Barberen ankommer. Jeg har bestilt den direkte fra deres site, i rustfrit stål, 57mm, med US Curve. Prisen er ca. 100,- under hvad jeg skulle give i danske butikker, så jeg venter gerne på den oversøiske transport.

Skriv et svar

